МАЙСТЕР-КЛАС "ГРАЄМО? НІ! НАВЧАЄМОСЬ."

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ У 1 КЛАСІ 


На сучасному етапі розвитку суспільства перед школою стоїть завдання виховати особистість, яка мислить самостійно, творчо, з активною життєвою позицією, чітким науковим світоглядом. Роль початкової школи у вирішенні цих питань є визначальною. 

Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є зацікавленість. Завдання вчителя початкових класів не лише навчати, а й пробудити у дітей емоційне задоволення, радість від отриманих знань і від самого процесу їхнього засвоєння. В реалізації цього завдання особливої уваги заслуговує ігрова діяльність.

Використання ігор сприяє позитивному ставленню до навчання, потребує від дитини  уваги, кмітливості, вчить витримки, виробляє вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення.
Колективні ігри згуртовують дітей, сприяють формуванню дружніх взаємин між ними. 
Період навчання грамоти – один з найважливіших у житті дітей, коли розвивається їхнє мислення і мовлення, зростає свідомість, формується особистість у цілому. Діти засвоюють основні звуки української мови та букви алфавіту, ознайомлюються з їх особливостями і способами позначення на письмі, усвідомлюють , що таке речення, слово, склад; навчаються читати й писати невеличкі тексти.
Дидактичні ігри направлені на вирішення конкретних завдань навчання школярів, але в той же час в них проявляється виховний і розвивальний вплив ігрової діяльності.
Результативність дидактичних ігор та творчих вправ в першому класі залежить від методики їх застосування.
      Дидактична гра - незамінний атрибут навчально-виховного процесу в початковій школі.  Методична скарбничка кожного учителя багата різноманітними дидактичними іграми.
 

"




Результавність впровадження. Кожна гра вчить дитину оцінювати свої здібності, підштовхує її шукати й знаходити різні шляхи самореалізації, розвивати найкращі людські якості.



Немає коментарів:

Дописати коментар